fbpx
  • Dobrze znamy potencjał komunikacji SMS - dowiedz się więcej!

  • 1

SMS-y są świetnym kanałem komunikacji, bo przecież je odczytujemy. Nie musisz mi wierzyć, zobacz na swój telefon. Ile masz SMS-ów nieodczytanych? Ile w ogóle masz SMS-ów na swoim telefonie? Widzisz już potencjał w tym kanale? Poniżej kilka sposobów, jak komunikować SMS-em, ale z klasą i dobrze!

Jakiś czas temu byłem na spotkaniu ze świetnym specjalistą od komunikacji, który pokazał mi wiele zależności między budowaniem relacji, obsługą klienta, marketingiem i automatyzacją. Nie byłem przekonany do niektórych aspektów jego rozwiązania, ale szybko wprowadził mnie w cały proces. Zmieniłem podejście o 180 stopni! Poniżej opisałem wybrane czynności z procesu, które mnie zaskoczyły. Są one na tyle uniwersalne, że jesteś w stanie je wdrożyć u siebie niezależnie od branży.

Każdy kto choć raz tworzył paczkę SMS do wysyłki, zapewne stanął przed dylematem „wysłać SMS z nadpisem, czy bez”. Jaka jest różnica i kiedy bardziej opłaca się wysłać powiadomienia SMS z wyświetlaną nazwą firmy, a kiedy bez niej? O SMS z nadpisem pisaliśmy już jakiś czas temu tutaj. Więc dzisiaj na warsztat bierzemy powiadomienia SMS bez nadpisu.

SMS głosowy święci swoje sukcesy. Nic dziwnego to niski koszt, dotarcie na każdy rodzaj telefonu i element zaskoczenia. Jaką długość powinien mieć SMS głosowy? Jakie są koszty i do czego najlepiej się nadaje? Sprawdź poniższe informacje, a będziesz wiedzieć wszystko, by zacząć przygodę z wysyłką SMS-ów głosowych.

Z masową wysyłką SMS mamy do czynienia praktycznie codziennie. Otrzymujemy SMS-y promocyjne ze sklepów, od kurierów, z przypomnieniami o wizycie, z informacją o zbliżającym się terminie zapłaty itd. Czy wszystkie SMS-y są tego samego rodzaju?

Najszybszą i najskuteczniejszą formą kontaktu z klientem nadal pozostaje SMS. Dlaczego? Bo większość osób ma telefon zawsze przy sobie i słyszy, gdy dostaje nową wiadomość. Ludzie nie tylko najszybciej odczytują SMS-y, ale co równie ważne też chętnie na nie odpowiadają. Jak wskazują badania Nielsen Polska, aż 93 na 100 osób odczytuje każdą wiadomość SMS.

Nazwa zamiast numeru nadawcy SMS to opcja dostępna dla każdej firmy. Poznaj plusy i minusy prezentacji nadpisem w wysyłce SMS.