fbpx
  • Wokół marketingu - inspiracje i porady

  • 1

Zastanawiasz się jak dotrzeć do swoich klientów? Co mówić, żeby przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? Zanim zrobisz burzę mózgów i wymyślisz działania, o których skuteczności przekonasz się dopiero po realizacji - zrób krok wstecz! Odpowiedz sobie na jedno bardzo ważne pytanie „Kim jest mój klient?”. Nie wiedząc do kogo mówisz, skąd możesz wiedzieć czego ta osoba potrzebuje, co lubi i co ją przekona? Chcesz opierać się na domysłach…OK, ale my zdecydowanie polecamy Ci stworzyć persony swoich klientów.

Zakaz handlu w niedzielę funkcjonuje już od ponad roku. Mimo to, my sami często łapiemy się na tym, że nadal nie wiemy czy dana niedziela jest handlowa, czy nie. Też tak macie? Handlowe, czy nie – niedziele mają duży potencjał do komunikacji z klientami. Powiadomienia SMS, VMS, czy nawet email z taką informacją mogą wpłynąć na zwiększenie sprzedaży w tym okresie. Jak to zrobić? Mamy dla was gotowy plan w 3 krokach!

Jak zadbać o bazę danych tak, aby przynosiła korzyści i nie stwarzała problemów? Nowe regulacje nie są tu wrogiem, trzeba działać z głową.

Efektywność twoich działań marketingowych zależy od jakości bazy danych. Czy raz zebranie informacji niezbędnych do realizacji wysyłki wystarczy?

Chcąc komunikować się z klientami posiadasz bazę danych. Efektywność twoich działań zależy od jej jakości. Musisz także pamiętać o jej zgodności z przepisami prawa. Jak zadbać o bazę danych tak, aby przynosiła korzyści?