fbpx
  • Komunikacja w windykacji

  • 1

Dzisiaj chcemy się z Wami podzielić nowym raportem na temat dodzwanialności w branży finansowej, który został przygotowany przez Tide Software. Raport pojawił się na rynku w kwietniu i zawiera najświeższe dane w tym z pierwszego kwartału 2019. Znajdziecie w nim nie tylko statystyki dotyczące dodzwanialności w branżach: pożyczki, windykacja, windykacja bankowa i call center, ale również garść cennych porad, jak zwiększyć skuteczność wykonywanych połączeń. Pełny raport możecie pobrać tutaj

Nie jest tajemnicą, że większość klientów, którzy spóźniają się z płatnościami celowo unika kontaktu telefonicznego. Jak zatem kontaktować się z taką osobą, by się dodzwonić? O czym pamiętać podczas komunikacji z dłużnikiem? Odpowiedzi znajdziesz poniżej…

Proces windykacji jest złożony. Na wielu jego etapach korzystasz z narzędzi telekomunikacyjnych. Pamiętaj, że nieumiejętne korzystanie z nich wpłynie negatywnie na ocenę twojej firmy przez klienta.