fbpx
  • Profesjonalna obsługa klienta - przydatne porady i wskazówki

  • 1
Dodzwanialność do firmy - dobry kierunek, zielone światło na skrzyżowaniu, kierunek jazdy - connected

Zyskaj pewność, że każdy telefon od klienta zostanie odebrany przez twoich pracowników. Słyszałeś o wirtualnej centralce telefonicznej? Wiesz, że nie potrzebujesz specjalnych urządzeń, kłębowiska kabli czy recepcjonistki? Wystarczy jeden, specjalny numer telefonu.

Błyskawiczne odbieranie telefonów od klientów

Klient dzwoni na jeden numer, który możesz podać w materiałach papierowych i w Internecie. Połączenie jest automatycznie kierowane jednocześnie na wszystkie telefony pracowników przypisanych do Wirtualnej Centrali. Pierwszy handlowiec, który będzie mógł rozmawiać, po prostu odbiera telefon. Nie ma znaczenia, czy jest on w biurze, czy w regionie, bo rozmowa może być odebrana przez telefon komórkowy.

infografika - możliwości wirtualnej centrali, ułatwiające okntakt z klientem

Kieruj połączenia do regionalnych pracowników

Połączenia mogą być kierowane do określonej grupy pracowników, nawet jeśli są oni rozmieszczeni w kilku różnych lokalizacjach. Nie ma znaczenia czy pracują w różnych biurach, czy są w trasie. W twojej firmie jest regionalizacja? Żaden problem. Rozmowy przychodzące np. z województwa lubelskiego mogą być przekazywane tylko do handlowców odpowiedzialnych za ten region.

Ohooo hooo… zainteresował Cię wyjątkowy tekst?

W ten artykuł włożyliśmy dużo serca i wiedzy.
Napisaliśmy go dla subskrybentów naszego newslettera.

Jesteś jednym z nich? Odblokuj treść podając adres @

Jeszcze nie subskrybujesz naszego newslettera? Zapisz się »

Pro-Blogger